Lunch och legday

Dagens planer blev lite ändrade, det är så typiskt att det blir så när man skrivit vad man tänkt redan. Jag, Daniel och Rikard bestämde oss för att äta lunch tillsammans, det fick bli sushi för min del. Vet inte när jag åt det senast, länge sen iallafall och det var lika gott som vanligt. Vi tog med maten hem till mig och Filip höll oss sällskap. Vid sex gick de hem och jag gick till gymmet. 

Benen fick som sagt jobba idag. Började med att cykla som uppvärmning innan jag körde ben i 50 minuter, lite hopp och burpees så pulsen gick upp och avslutade med stretching. Var ganska tungt idag men känslan efterråt är verkligen värt det hårda slitet. Fortfarande tränat varje dag på det här året, heja mig! 

Why so serious? Det är en fråga ni aldrig får svar på. Kramis 


Kommentera här: