Min bucket list

Ni som följde min blogg under min och Filips resa i Asien vet att jag bockade av några saker på min bucket list medan jag var iväg. Tänkte skriva en del saker på listan som jag både bockat av och som jag har kvar. De som står i tjocktext är det som jag redan gjort. 

- Vara i alla kontinenter -antarktiskt (2/6 än så länge) 
- Hoppa fallskärm 
- Hoppa bungyjump 
- Åka zipline 
- Duscha i ett vattenfall
- Simma med delfiner 
- Springa ett maraton 
- Rida på en elefant 
- Rida på en kamel 
- Gifta mig 
- Äta en insekt 
- Gallopera längst havet på en häst 
- Rida på en strand 
- Ha ett jobb jag älskar 
- Flytta utomlands 
- Bli kär 
- Skriva en bok 
- Ta körkort 
- Ha en egen lägenhet 
- Skissa upp huset jag ska bo i 
- Höra mig sjunga en egenskriven låt på radio 
-  Dyka med tuber 

Kommentera här: